Wil jij ook aan de slag met een effectieve strategie? Evolueer dan jouw communicatie met onze 5 stappen-aanpak!
01.
Weten wie je bent
Dat is de eerste stap naar succes.
Om hier achter te komen organiseren we inspirerende brand DNA-sessies, waarin we aan de hand van diverse tools met elkaar ontleden wat jouw merk of bedrijf zo bijzonder maakt. De uitkomsten hiervan leggen we vast in een brandstory die het hart van de communicatie vormt.
Wat wij voor je kunnen doen
Brand DNA-sessies
(Re)branding
Merkstrategie
Brandstory
Logo & brand design
02.
Weten waar je staat
De wereld veranderd snel. Om relevant te blijven moet je als merk en bedrijf mee veranderen. Weet dus wie je concurrenten zijn en verdiep je in je publiek. Wat beweegt hen, welke behoeftes hebben zij, welke kanalen gebruiken zij? Waardevolle informatie die de basis vormt voor het ontwikkelen van een doelgerichte communicatiestrategie.
Wat wij voor je kunnen doen
Concurrentieanalyse
Doelgroeponderzoek
Zoekwoorden analyse
Insights
Ontwikkeling data driven persona’s
03.
Een effectieve strategie ontwikkelen
We weten nu wat jullie willen vertellen én wat de doelgroep wil horen. In fase drie verbinden we deze twee in de juiste strategie en onderscheidend concept. Dit leggen we vast in een communicatieplan, compleet afgestemd op de doelgroep. Afhankelijk van de uitkomst vindt segmentatie plaats. Zo komen we tot de meest effectieve communicatie.
Wat wij voor je kunnen doen
Strategie
Concepting
Customer journeys
Distributieplan
Contentkalender
04.
Gericht aan de slag
Nu voorgaande fases doorlopen zijn, kunnen we gericht aan de slag. Middelen en formats denken we inhoudelijk verder uit en content kan worden gecreëerd. Of het nu gaat om een meerjarige contentmarketingstrategie of een kortlopende social media campagne: wij gaan voor creatieve content, met maximale impact!
Wat wij voor je kunnen doen
360' content creatie
Contentformats
(Visual) storytelling
UX-design / Webdesign
Content abonnement
Videomarketing
05.
Durf bij te sturen
Wanneer wij spreken van een succes? Als alles klopt. En dat begint bij het einde: de effectiviteit. Tijdens de looptijd blijven we de communicatie monitoren en optimaliseren. Op basis van behaalde resultaten kunnen KPI’s en doelstellingen worden aangescherpt. Zo kan jouw communicatiemachine elke doelstelling realiseren!
Wat wij voor je kunnen doen
Dashboarding
Monitoring, advies en optimalisatie
PR
SEO/SEA
Conversatie optimalisatie
01/05
Deze aanpak betaalt zich terug in de praktijk
Benieuwd naar de resultaten? Bekijk dan deze succesvolle cases.