Doelstelling De positionering van Welzorg verbeteren en de naamsbekendheid vergroten
Inzet Communicatie
Categorie B2C
Iedereen verdient de vrijheid zich te kunnen bewegen. En aan die vrijheid? Daar werken ze bij Welzorg elke dag aan. In de rebranding staat dan ook de droom centraal. Echte mensen vertellen; niet over hun beperking, maar over hun droom. En de vrijheid die na te kunnen jagen. Dit gaat over meedenken, meedoen. Een case met ambitie.
“Mijn droom is dat iedereen gelijk is in Nederland. Eén vuist. Dan hebben we een veel mooier Nederland. Een beetje liever zijn voor elkaar: dat gun ik iedereen.”
Verbetering positionering
Tevreden klant met tevreden cliënten
Welzorg maakt dromen waar. Dat is waardevol. Met de rebranding is de missie opgepoetst en komt de boodschap over. Rake woorden voor en door echte mensen. Dat is gelukt.
Doelgroeponderzoek
Insights
Concurrentieanalyse
Concepting
Campagne strategie
Social media strategie
Dashboarding
Monitoring, advies en optimalisatie
Brand video’s
Video’s
Brand boek (?)
Socials
360’ content creatie
Neem gerust contact op:
wies@axioma.nl
035 548 81 40