Terug naar cases overzicht

Welzorg

Meedenken meedoen

Doelstelling De positionering van Welzorg verbeteren en de naamsbekendheid vergroten

Inzet Communicatie

Categorie B2C

Over de opdracht

Iedereen verdient de vrijheid zich te kunnen bewegen. En aan die vrijheid? Daar werken ze bij Welzorg elke dag aan. In de rebranding staat dan ook de droom centraal. Echte mensen vertellen; niet over hun beperking, maar over hun droom. En de vrijheid die na te kunnen jagen. Dit gaat over meedenken, meedoen. Een case met ambitie.







Resultaten

“Mijn droom is dat iedereen gelijk is in Nederland. Eén vuist. Dan hebben we een veel mooier Nederland. Een beetje liever zijn voor elkaar: dat gun ik iedereen.”

++

Verbetering positionering

++

Tevreden klant met tevreden cliënten

Welzorg maakt dromen waar. Dat is waardevol. Met de rebranding is de missie opgepoetst en komt de boodschap over. Rake woorden voor en door echte mensen. Dat is gelukt.

Aanpak

De basis

Doelgroeponderzoek

Insights

Concurrentieanalyse

Strategie

Concepting

Campagne strategie

Social media strategie

Dashboarding

Monitoring, advies en optimalisatie

Deliverables

Brand video’s

Video’s

Brand boek (?)

Socials

360’ content creatie

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

wies@axioma.nl

Bel

035 548 81 40