Terug naar cases overzicht

Oomt

Booster

Doelstelling 85.000 vakmensen online up-to-date houden van de ontwikkelingen binnen de mobiliteitsbranche

Inzet Contentmarketing

Categorie B2E

Over de opdracht

De technologische ontwikkelingen in de mobiliteitsbranche voeren elkaar ranzend snel op. Om bij te kunnen blijven is het voor vakmensen belangrijk dat zij hun vakmanschap continu blijven ontwikkelen. Aan OOMT de taak om de 85.000 professionals te informeren en inspireren. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen? Hoe kan jij daarop inspelen, welke kennis heb je nodig en hoe kom je tot die kennis? Axioma bedacht de redactionele formule Booster: een (online) inspiratieplatform wat inspeelt op de actualiteiten binnen de branche. Met de inzet van het Booster-platform, het jaarlijkse Booster magazine, campagnes en advertising op social media, heeft OOMT de binding met hun doelgroep versterkt. Inspelen op actualiteiten en inzetten op inspiratie loont. Het bereik en de betrokkenheid is verhoogd. En dat zien we terug in de resultaten. Het aantal gebruikers en de unieke paginaweergaven laten zien dat de vakmensen de weg naar het platform weten te vinden. Daarnaast heeft de content van Booster ook effect op de social kanalen van OOMT: een sterke toename van het aantal volgers, meer traffic naar het platform en een hoge betrokkenheid.

Resultaten

Cijfers over het afgelopen jaar:

pagina weergaves

%

returning visitors

videoweergaves

Aanpak

De basis
  • Doelgroeponderzoek
  • Zoekwoorden analyse
  • Insights
Strategie
  • Concepting
  • Contentkalender
  • Dashboarding
  • Monitoring, advies en optimalisatie
  • SEO/SEA
Deliverables
  • Contentplatform
  • Videoserie
  • Artikelen
  • Social Post

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

wies@axioma.nl

Bel

035 548 81 40

Wies Axioma