Terug naar cases overzicht

Menken

Het begint met melk

Doelstelling Merk introductie

Inzet Communicatie

Categorie B2C

Over de opdracht

Dit is het succesverhaal van drie jonge ondernemers die met hun eigen geluid, verhaal én lef een plek veroverden op de zuivelmarkt. De strakke regie, de strategie die staat als een huis en de goede samenwerking tussen klant en Axioma, hebben hieraan bijgedragen. Met de kleurrijke communicatie is deze rebel niet meer weg te denken uit het zuivelvak. Menken heeft zichzelf weer op de kaart gezet en wint aan bekendheid. En ook al zijn ze nog maar net begonnen: hun communicatie heeft nu al behoorlijk wat impact gerealiseerd.

Resultaten

"Gedurfd, mooie mooie consistente en moderne stijl" - juryrapport Grand Prix Content Marketing Awards

%

meer media-aandacht, met o.a. interviews in het AD, de Telegraaf en op radio BNR.

%

meer verkoop dan verwacht

meer volgers binnen 2 maanden

Deze case werd genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Awards, dé vakprijs op gebied van contentmarketing in Nederland en België.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

Wies@axioma.nl

Bel

035 548 81 40