Terug naar cases overzicht

MediReva

Vertel…

Doelstelling Vergroten loyaliteit

Inzet Contentmarketing

Categorie B2C

Medireva vertel editorial

Over de opdracht

Inspirerend, herkenbaar en echt. Dat is wat je krijgt als je een contentmarketingstrategie ontwikkelt door én voor de doelgroep. Met Vertel… nodigt MediReva haar klanten uit om hun verhaal te delen, brengt ze lotgenoten met elkaar in contact en biedt zij inspiratie over wat er allemaal nog wél mogelijk is met een lichamelijke beperking. Met de inzet van een online platform, reportersteam, betrokken volgersgroep op social en magazine heeft MediReva een waardevolle community gecreëerd en de binding met hun doelgroep versterkt. En dat zien we terug in de resultaten…

Resultaten

"Het geeft me soms net wat kracht om er tóch op uit te gaan"

%

meer bezoekers op het platform, waarvan maar liefst 31% regelmatig terugkeert

%

meer volgers op Facebook

De gemiddelde waardering voor de content

Waardevolle resultaten, die MediReva niet alleen terugziet in de contactmomenten met de doelgroep maar ook in bijvoorbeeld de stijging van het aantal online bestelling (+ 10.313 klanten). Kortom: het bouwen aan een duurzame band met de doelgroep is begonnen!

Aanpak

De basis
  • Concurrentieanalyse
  • Doelgroeponderzoek
  • Zoekwoorden analyse
  • Insights
Strategie
  • Concepting
  • Customer journey(s)
  • Distributieplan
  • Contentkalender
  • Dashboarding
  • Monitoring, advies en optimalisatie
  • SEO/SEA
  • Conversatie optimalisatie
Deliverables
  • Community/platform
  • Reportersteam
  • Contentformats
  • 360’ content creatie
  • Magazine
  • Video’s
  • Blogs
  • Podcasts
  • Socials
  • Infographics
  • Whitepapers

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

wies@axioma.nl

Bel

035 548 81 40

Wies Axioma