Terug naar cases overzicht

Friendly Vikings

Vegan vikingen veroveren de markt

Doelstelling Introductie van het havermerk op de Nederlandse markt

Inzet Communicatie

Categorie B2C (business to consumer)

Over de opdracht

Barbaarse daden, baarden en bebloede zwaarden... Vikingen stonden niet al te best bekend. Maar dat was vroeger. Want er staat een nieuwe generatie klaar om de wereld te veroveren: de Friendly Viking’s. Dit hippe havermerk staat juist bekend om hun vriendelijke instelling voor planeet en maag… althans, in het verre Finland. Aan ons de opdracht om Friendly Viking’s ook in Nederland op de kaart te zetten. Met een duidelijke boodschap, rake fotografie en de juiste social media strategie maakt Friendly Viking’s zijn opmars in Nederland. Niet zenden, maar omhelzen!

Resultaten

“Hallo viking”

++

Groei naamsbekendheid

++

Groei volgers op Instagram

In de rake foto’s, motiverende video’s en posts praten wij niet over onszelf, maar laten we mensen over ons praten. Smaakvolle content. Waarmee we het merk introduceren als vriend.

Aanpak

De basis
  • Doelgroeponderzoek
  • Insights
  • Concurrentieanalyse
Strategie
  • Concepting
  • Brand strategie
  • Campagne strategie
  • Social media strategie
  • Dashboarding
  • Monitoring, advies en optimalisatie
Deliverables
  • Social media posts
  • Brand video’s
  • Video’s
  • 360’ content creatie
  • Moderating

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

wies@axioma.nl

Bel

035 548 81 40

Wies Axioma