Terug naar cases overzicht

Brunel

B-connected

Doelstelling Vergroten loyaliteit

Inzet Magazines / relatiemedia

Categorie B2E

Brunel B-connected tijdschrift

Over de opdracht

Hoe houd je 4.000 mensen op 100 kantoren betrokken bij je organisatie? Een organisatie bestaat uit mensen. En gevoel voor een organisatie? Dat krijg je via de mensen die er werken, door hun gedeelde verhalen. Maar tijd vinden om elkaar face-to-face te spreken is voor gedetacheerde Brunellers lastig. Daarom creëerden wij de mogelijkheid in gesprek te gaan via B connected. Het belangrijkste middel dat we inzetten? Dat is de Bruneller zelf. Elke editie van het interne magazine is er een hoofdrol weggelegd voor de Bruneller zelf. Zo wel letterlijk (met hun hoofd op de cover) als figuurlijk (hun rol in de content). Zo geeft Brunel letterlijk een gezicht aan hun organisatie. Puur, uniek én authentiek.

Resultaten

"Ons werk ligt misschien wel letterlijk en figuurlijk mijlenver uit elkaar, in the end zijn we allemaal Bruneller"

Het belangrijkste resultaat? Dat zijn de vele spontane reacties uit de organisatie. Net als de redactieraad van 12 Brunellers, die ontzettend trots zijn op de authenticiteit. De cover van B connected is daarmee zoveel meer dan een omslag van een intern magazine. Het is het gezicht van de medewerkers. Het is het gezicht van herkenning. Het is het gezicht van Brunel.

Aanpak

Inzet
  • Concept en strategie
  • Intern magazine
  • Ontwikkeling interne redactieraad
  • Content realisatie
  • Fotografie
  • Infographics
  • Monitoring resultaten

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

Karen@axioma.nl

Bel

035 548 81 40

Karen Axioma