Terug naar cases overzicht

Avéro Achmea

De waarde van advies

Doelstelling Zichtbaar zijn/blijven bij de adviseur

Inzet Contentmarketing

Categorie B2B

Over de opdracht

Avéro Achmea laat zien dat oprechte interesse in je doelgroep, vertaalt naar een goede contentmarketingstrategie, zich terugbetaalt in de praktijk. Avéro Achmea bouwt met deze strategie aan een band met adviseurs die daadwerkelijk is gebaseerd op het toevoegen van waarde. Met succes, zo blijkt uit de cijfers die niet gericht zijn op groot bereik, maar op relevantie voor en binding met een selecte doelgroep van adviseurs.

Resultaten

“Mooi om te zien dat Avéro Achmea actief mee wil helpen met de ontwikkeling van de business van de adviseur”

terugkerende unieke websitebezoekers (op een totale doelgroep van +/- 2.000)

extra volgers op LinkedIn (+57%)

Het gemiddelde cijfer voor de kennissessies

Waardevolle resultaten, die Avéro Achmea ook terugziet in de contactmomenten van accountmanagers met de doelgroep. Het bouwen van een waardevolle band met adviseurs is begonnen!

Aanpak

De Basis
  • Concurrentieanalyse
  • Doelgroeponderzoek
  • Zoekwoorden analyse
  • Insights
  • Ontwikkeling data driven persona(s)
Strategie
  • Concepting
  • Customer journey(s)
  • Distributieplan
  • Contentkalender
  • Monitoring, advies en optimalisatie
Deliverables
  • Media-uitzending
  • Event management
  • Contentformats
  • Mailings
  • 360’ content creatie
  • Video’s
  • Blogs
  • Podcasts
  • Socials
  • Infographics
  • Whitepapers

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Vraag de gratis brainstorm sessie aan!

Ik wil een gratis brainstorm

Wil je meer weten over deze case?

Neem gerust contact op:

Mail

Josien@axioma.nl

Bel

035 548 81 40