Doelstelling Koploperspositie Avéro Achmea verstevigen
Inzet Communicatie
Categorie B2B
Hoe word je een koploper? Dat is een vraag die alleen koplopers zelf kunnen beantwoorden. Met die insteek lanceerden wij de succesvolle campagne voor Avéro Achmea, waarin adviseurs worden geïnspireerd om hun voortrekkersrol te pakken. Kandidaten als Ben Tiggelaar en Yvonne van Gennip delen hun route naar succes. Kortom: een campagne voor, door én natuurlijk van koplopers.
Een koploper word je niet zomaar. Uit de resultaten blijkt dat de adviseurs daadwerkelijk worden geïnspireerd door de Koplopers van Avéro Achmea.
impressions
Hoge uitluistertijd
“Mooie podcast!”
Doelgroeponderzoek
Insights
Concurrentieanalyse
Concepting
Campagne strategie
Social media strategie
Dashboarding
Monitoring, advies en optimalisatie
Podcast
Social media posts
Nieuwsbrief
Whitepaper
360’ content creatie
Moderating
Neem gerust contact op:
wies@axioma.nl
035 548 81 40